  • Data: 2009-03-11 18:13:47
    Temat: Re: Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych [boukun w RP]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "lukeg" <n...@n...com> pisze:

    > Hint: art. 31 ust. 3 Konstytucji

    Początek czy koniec? :-)

    http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
    <cytat>
    Art. 31.
    Ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw
    mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w
    demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku
    publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i moralności
    publicznej, albo wolności i praw innych osób.
    *Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw.*
    </cytat>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Rozmawiałem z panem prezydentem Juszczenką, z panem prezydentem Dżagaszwili,