  • Data: 2007-01-09 08:30:28
    Temat: Re: Wyrok z uzasadnieniem
    Od: " Falkenstein" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ala&Darek <a...@w...pl> napisał(a):

    > Co mogę zrobić jeżeli przez 35 dni od złozenia wniosku brak odpowiedzi?

    Nic. Jak uzasadnienie będzie napisane to je dostaniesz. Nikt nie robi ci na
    złość. Wyobraź sobie że sędzia najprawdopodobniej ma do napisania nie tylko to
    twoje uzasadnienie ale i kilka innych i może nie mieć możliwości poświęcenia
    na jego napisanie kolejnych kilku - kilkunastu godzin. Jak przyjdzie twoja
    kolej to dostaniesz uzasadnienie.