  • Data: 2010-04-08 11:09:07
    Temat: Re: Wyrok nakazowy w postępowaniu karnym
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Gray pisze:
    > Bądźmy dokładni. Jeśli nie stawi się na rozprawie, sąd wyznaczy następny

    Nie dostanie żadnej informacji o rozprawie.
    Przerabiam dokładnie ten sam temat gdzie strażnicy miejscy wmawiają mi
    złamanie przepisów podczas kierowania samochodem marki itd. podczas gdy
    ja tym samochodem ani nawet nie jechałem ani nie jest mój :)
    Ale dla dwóch już sądów to nie miało żadnego znaczenia - strażnik
    miejski przecież nigdy nie kłamie ;)

    > Koszta dodatkowe prawdopodobnie doliczą uznanemu jako winny. Ale tu jest
    > dowolność, tzn. według oceny sądu ;-)

    Ale oczywiście, że jest winny.
    Każdy w Polsce jest winny, choćby tego, że frajersko dalej mieszka w tym
    kraju. Zostanie więc słusznie skazany, a że akurat za inną winę to nie
    ma znaczenia. Równowaga w przyrodzie pozostanie a i budżet potrzebuje kasy.

    > pytanie: co dalej? Bo bez względu na wszystko (swoje odczucia, zgodność z
    > prawem itp.) wyczerpałeś swoją drogę sądową...

    Wiadomo co dalej - pozostaje tylko skarżyć się do Strasburga :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com