    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok Skarbniczki
    Date: Wed, 19 Apr 2006 11:19:08 +0200

    > Po za tym czemu uważasz, że osoba karana co do zasady skarbniczką być
    > nie może? Masz jakąś podstawę prawną do tego? Bo coś mi się nie chce
    > wierzyć by to działało a'prori.

    podstawa prawna jest debilizm pytajacego, popdobne rozumowanie zostalo
    przesdtawione wczoraj w programie interwencja, podwazano expertyzy
    bieglego w zakresie wypadkow drogowych poniewaz zostal przylapany na
    innym przestepstwie, handlu narkotykami. (a dokladniej na posiadaniu pol
    kilo, nie samym handlu)
    Moim zdaniem mialby szanse im dokopac prawnie za ten reportaz. A
    dokladniej za wiazanie jego dzialalnosci przestepczej z dzialalnoscia
    bieglego nie przedstawiajac dowodow na jego wine (w tym zakresie)

    http://interwencja.interia.pl/wczoraj/news?inf=73952
    1

    oczywiscie na koniec padło haselko, moze ministertwo sprawiedliwosci z
    tym cos zrobi, i strasznie jestem ciekaw czy Pan Ziobro zastosuje zasade
    z ktora sie zgadzam czyli usuwac(jechac jak ze szmata) jezeli ktos
    popelni pzrestepstwo w zwiazku z pelniona(np sedzia bioracy lapowke za
    wyrok, czy biegly za expertyze) funkcja czy zrobi to teraz pod publike
    by zdobyc wzgledy szarego tlumu.

    P.