  • Data: 2006-04-19 00:04:37
    Temat: Re: Wyrok Skarbniczki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek [###w...@p...pl.###] napisał:
    > Skarbniczka została skazana prawomocnym wyrokiem w sprawie karnej
    około
    > rok temu. Burmistrz twierdzi że pomimo tego że sprawa została
    > nagłosniona przez lokalne media nie moze zwolnic Skarbniczki ze
    wzgledu
    > na to ze zaklad pracy jakim jest Urzad Miejski nie otrzymal
    informacji,
    > pisma z wlasciwego sadu. Czy takie tlumaczenie mozna jakos podwazyc
    ??

    Najprościej powiadomić Burmistrza na piśmie, że taki wyrok zapadł i
    podać sygnaturę akt. Generalnie, to ja bym nie chciał, by mój
    pracodawca dowiedziawszy się z prasy, ze podobno zostałem skazany mnie
    zwolnił, zanim sprawdzi czy aby na pewno, czy to ja (a nie osoba o
    takim samym imieniu i nazwisku) oraz czy wyrok jest prawomocny.

    Po za tym czemu uważasz, że osoba karana co do zasady skarbniczką być
    nie może? Masz jakąś podstawę prawną do tego? Bo coś mi się nie chce
    wierzyć by to działało a'prori.