  • Data: 2021-11-15 00:46:43
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-11-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Podobnie jak wyjechac - wiza, zaproszenie, wycieczka - ogolnie nie
    > bylo wiekszych problemow na krotki wyjazd turystyczny czy sluzbowy.
    > Zostac tam na dluzej ... a to juz roznie.

    Jak się miało pieniądze to pewnie nie było problemów, choć nie wiem czy
    też nie było jakiś cyrków w stylu, że po znajomości.

    > A potem przyszedl stan wojenny - Jaruzelski nasze granice zamknal,
    > zachodnie panstwa chetnie pomagaly.

    > Nie mial, zobacz ilu zostalo :-)

    Może i by wyjechali, gdyby ktoś im to załatwił. Tak sami z siebie to
    wątpię, żeby większość spakowałą manatki i wyjechała. Po otwarciu EU
    sporo wyjechało, ale to już inne pokolenie (języki) i mniejsza
    niepewność takiego posunięcia.

    A ciekawe ilu potem by chciało wrócić.

    --
    Marcin