  • Data: 2008-08-20 19:25:17
    Temat: Re: Wypowiedzenie zmieniające
    Od: m...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

    > W wiadomości news:0384.000005b2.48ab4d9c@newsgate.onet.pl e-droch

    > Dokładnie.

    Co też zrobiłem i uzyskałem od ręki papier. Dzień zwłoki nie gra dużej roli,
    gdyż do formy i treści tego wypowiedzenia zmieniającego nie mam okiem
    nieuzbrojonym zastrzeżeń; jest podana przyczyna, są nowe warunki, częściowo
    jednak rekompensujące zmianę miejsca pracy, czyli odpada "pozorność"
    wypowiedzenia zmieniającego; są pouczenia itd.

    --
    Pozdr.!
    e-droch