  • Data: 2004-11-24 13:01:54
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy providerowi
    Od: "Schwester" <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:co20c6$22o$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Odpowiadasz dlazego chiales ZNAC nazwisko wlasciciela.
    >
    > Pytanie bylo po co PYTASZ, skoro masz to w papierach...
    > tam w umowie jest
    > "zawarta pomiedzy... reprezentowana przez...

    Pytałem daltego, że dzwoniąc do providera nie miałem przed sobą umowy (numer
    tel. mam w komórce, bo niestety awarie zgłaszam dość często) a chciałem
    rozmawiaś z kimś "wyżej postawionym". Pisałem że chciałem nazwisko i nr
    telefonu PRZEŁOŻONEGO lub właściciela (jeśli przełożonego nie ma w tej
    firmie)

    pozdrawiam
    Schwester