  • Data: 2008-02-06 09:53:08
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o wynajem dla wynajmującego?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    To może jeszcze dwa inne warianty przedstawię, które mogą mnie
    uratować:

    A) mieszkanie jest na firmę spółkę cywilną (4 wspólników)
    Umowe o wynajem podpisalismy jako firma, ale tylko jeden wspólnik się
    na niej podpisał (a pozostała trójka ma się na niej jeszcze dopisac).
    Czy jak nie wyrazimy zgody na podpisanie umowy to coś mi da?

    b) ogłoszenie upadłości w spółce cywilnej da radę?

    c) Raczej nie da się załatwić tego polubownie, włascicielka w oczach
    widzi tylko dolary, więc zanim się z nią spotkam muszę mieć jakąś
    podstawę prawną albo powód, żeby twardo z nią negocjować.