  • Data: 2008-02-06 11:54:29
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o wynajem dla wynajmującego?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Feb 2008, k...@g...com wrote:

    > To może jeszcze dwa inne warianty przedstawię, które mogą mnie
    > uratować:
    >
    > A) mieszkanie jest na firmę spółkę cywilną (4 wspólników)
    > Umowe o wynajem podpisalismy jako firma, ale tylko jeden wspólnik się
    > na niej podpisał (a pozostała trójka ma się na niej jeszcze dopisac).
    > Czy jak nie wyrazimy zgody na podpisanie umowy to coś mi da?

    Co ma dać, ochronę przed bejsbolem wspólnika, jak go oskarżysz
    że on wrbrew waszej wspólnej umowie zawarł umowę? ;)
    Odpowiedzialność jest i tak solidarna. Znaczy wierzyciel ściąga
    z kogo chce, a wspólnicy sobie później już za pomocą sądu (lub
    ugody bejsbolem ;)) ustalają jak miało być...

    > b) ogłoszenie upadłości w spółce cywilnej da radę?

    Jesteś udziałowcem SC i pytasz o takie rzeczy?
    Znaczy JESTEŚ ZBANKRUTOWANY, nie masz NIC co można Ci zabrać
    oraz, jak mniemam, nie pozwoliłeś na "uszczuplenie mienia"
    przez celową lub pozorną darowiznę itp (za to do 3 lat)?
    Zajrzyj może do przepisów, tak na wszelki wypadek, na początek:
    _117.html

    > c) Raczej nie da się załatwić tego polubownie, włascicielka w oczach
    > widzi tylko dolary,

    ...i taki powód pewnie zapisała w umowie :|
    Marnie widzę :(

    pzdr, Gotfryd