  • Data: 2009-05-10 11:08:17
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę - prośba o pomoc
    Od: "Bartek" <bartoszjan@_NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4a06b30a$1@news.home.net.pl...

    > Dla mnie sprawa jest jednoznaczna. Sam zadeklarowales, ze wypowiadasz
    > umowe z dniem 31 maja 2009 r.
    > Teraz pozostaje kwestia dogadania sie z pracodawca.
    >
    > Chyba, ze sa jakies inne przeslanki do tego aby rozwiazac umowe z winy
    > pracodawcy. Sam piszesz, ze przestano przyznawac premie - na jakiej
    > podstawie otrzymywales te premie? Moze od tej strony da sie cos zdzialac.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek Kustra

    Takich przesłanek nie znajdę, według umowy o pracę premie były uznaniowe.
    Jest wprawdzie kwestia regulaminu premiowego (od kilku miesięcy pracodawca
    nie dokonuje oceny pracowników, a te oceny były podstawą do przyznania
    premii), ale to trudna sprawa .
    A napisałem jak napisałem, bo zmyliło mnie we wzorze zdanie "Z dniem
    .............................. r. (data rozwiązania umowy) składam
    wypowiedzenie umowy o pracę", które zdaje się że jest błędne. Na przyszłość
    będę musiał lepiej szukać...

    Pozdrawiam,
    Bartek