  • Data: 2009-05-10 10:52:30
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę - prośba o pomoc
    Od: "Bartek" <bartoszjan@_NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście, konsekwencje już odczuwam, na razie w postaci zmarnowanego
    weekendu. Wydaje mi się tylko że kluczowe zdanie w moim piśmie i we wzorze
    jest zbliżone. No ale prawnikiem nie jestem, dlatego prosiłbym o odpowiedź
    czy sprawa jest jednoznaczna, czy to kwestia interpretacji i można jeszcze
    coś z tym zrobić.

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    No jednak zmieniłeś troszkę ten wzór i masz teraz tego konsekwencje.