  • Data: 2008-09-09 14:55:21
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę a zasiłek dla bezrobotnych.
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Wrz, 13:50, Glexu <g...@o...pl> wrote:

    > I teraz pytanie. Czy Marek zmienia miejsce zamieszkania czy nie? A
    > dokładniej czy jak marek zrezygnuje z pracy w mieście B i zarejestruje
    > się w PUP w mieście A to czy dostanie zasiłek po miesiącu od rejestracji
    >   czy dopiero po 90 dniach?
    >
    > P.S. Ile teraz wynosi zasiłek?

    Marek na poczatek nie dopelnil czynnosci meldunkowych i lepiej zeby
    siedzial cicho bo mu jeszcze kare wlepia.
    W zwiazku z czym:
    a) powinien sie nie przyznawac ze przez dwa i pol roku olewal
    obowiazek meldunkowy i nic nie mowic o zmianie miejsca zamieszkania
    (ktorej wedlug biurokracji nie bylo)
    b) moze powiedziec ze wypowiedzenie pracy jest zwiazane ze zmiana
    miejsca zamieszkania ale nie wiem jak w PUP-ie udowodni ze byl
    zameldowany w innym miescie.