  • Data: 2005-08-14 12:36:39
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marqvs" <g...@o...pl> napisał:

    >Czy mozna wypowiedziec umowe przed jej terminem zakonczenia
    W umowie powinien być punkt dotyczący sposobu jej wypowiedzenia.

    >Przeciez to nie moja wina ze w ofercie providera nie ma opcji 256kbps.
    To nie jest kwestia winy (twojej czy dostawcy). W chwili podpisywania
    umowy wiedziałeś co zamawiasz i na jakich warunkach.

    > a mam prawo miec takie lacze jakie chce.
    Prawa nie masz, a jedynie możesz mieć, jeśli ktoś ci to zaoferuje.

    >Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu 2006r
    Możesz, ale możesz także ponieść konsekwencje wcześniejszego
    rozwiązania umowy (np. finansowe), które powinny wynikać z zapisów
    umowy.

    Artur Golański