    From: "Marcin" <i...@s...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie pracy i pozniejsze zwonienie dyscyplinarne
    Date: Thu, 30 Jan 2003 00:30:16 +0100

    > szkoda,że nie w kopi hmm ale coż nie jest sprawa przegrana ...
    > tylko mu nie daj czasem do łapki tego uzasadnienia ...
    > tylko mi jeszcze napisz co to jest ? jak on to nazwał to powyższe w
    oparciu
    > o artykuły "wypowiedzenie umowy "
    > czy jak?

    nie wiem :) sekretarka przed wyjsciem poprosila mnie, zebym pokazal czy nie
    mam nic przy sobie.
    od razu pokazalem co mialem w teczce: swoje osobiste rzeczy, jakies notesy
    (wszystko swoje) i te oferty.
    zadnego uzasadnienia nie bylo - troche dziewnie sie poczulem - ale "ok -
    jestem bez winy wiec pokaze co mam". nie chcialem robic jakiegos
    zamieszania.

    Nie

    > jest to opatrzone datą? z jakim dniem wypowiada? to jakiś nawiedzony
    > facet...

    "miasto, 16 styczen 2003

    (moj adres, stanowisko)

    Pracodawca rozwiazuje umowe o prace zawarta dnia 9 stycznia 2002 roku z
    zachowaniem 3 miesiecznego okresu wypowiedzenia, ktory uplynie w dniu
    30.04.2003. Jednoczesnie Pracodawca zwalnia Pana ze swiadczenia pracy na
    zajmowanym stanowisku w okresie wypowiedzenia (tj. od 17.01.2003 do
    30.04.2003) z zachowaniem prawa do wynagrodzenia.

    Podstawa Prawna - jak mowilem
    Uzasadnienie: Likwidacja stanowiska pracy z przyczyn ekonomicznych.

    (pouczenie o 14 dniowym odwolaniu).

    podpisano (pracownik / pracodawca)"

    > tylko ,ze w swietle kodeksu pracy mają przegraną sprawę tylko musze
    wiedzieć
    > jak to pismo ,które otrzymałes wygląda...oczywiście bez danych twoich ...
    > możesz wstawić ???? czy coś xxxxxx

    Rozwiazanie umowy o prace za wypowiedzeniem j.w., a co mnie jutro czeka -
    tego nie wiem :-(

    > co
    >
    > aha to jeszcze zrób ruch w strone kolegi żeby Ci to skserował ten niby /
    > protokół/

    obawiam sie ze to niemozliwe - dzwonilem do kolegi. chlopak nie ma o tym
    zielonego pojecia, sekretarce pewnie tez nie bedzie sie usmiechalo (ma nad
    soba dyrektora) zeby mi takie cos skserowac - o ile jest to wogole gdzies do
    moich akt wrzucone.

    > mamy wygraną sprawę ...o której masz tam być u tego drania ? uzupełnij mi
    > te odpowiedzi o ,które cię pytam ...

    ciesze sie niezmiernie :-) ide okolo 10.00 rano.

    ps. przyjmujesz kwiaty/lakocie? pytam na serio

    dziekuje raz jeszcze :-)
    Marcin