  • Data: 2014-01-08 18:40:50
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości
    >slusznie. jak dbamy o bezpieczenstwo uczestnikow ruchu, to nalezy
    >dbac rowniez o pijanych rowerzystow.
    >plaga sa nie tylko w moim regionie slabo widoczni rowerzysci i piesi.
    >powtarzam z uporem maniaka, ze trzeba wprowadzic przymus noszenia
    >odblaskow poza terenem zabudowanym dla tych uczestnikow ruchu
    >drogowego.

    Cos mi chodzi po glowie ze juz wprowadzono. A moze to tylko projekt
    byl.

    Dzieci odblaski musza miec od lat

    >glowna przyczyna wypadkow w Polsce nie sa pijani kierowcy, nie jest
    >nadmierna predkosc, tylko wlasnie te trzy czynniki ktore wymienilem :
    >- zle drogi,
    >- zle samochody,
    >- zla kultura jazdy.

    Samochodow bym bardzo nie winil - i najgorszym szrotem daje sie
    bezpiecznie pojechac.
    Tylko tylko ze te gwiazdki cos chyba daja i w starym aucie jest
    wypadek, a w nowym tylko kosztowna naprawa.

    Na zlych drogach tez mozna bezpiecznie jechac, wystarczy zwolnic :-)

    J.