  • Data: 2014-01-08 19:00:28
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartolomeo n...@n...com ...

    > Zgadza się, dzisiaj słuchałem PR1 i pan rzecznik główny policji chwalił
    > się, że jedna na 55 kontroli kończy się złapaniem pijanego kierowcy co
    > oznacza około 1,8% pijanych.
    > Biorąc pod uwagę, że jednocześnie na drogach jest około 2 milionów
    > samochodów to mamy w każdej chwili na drogach 36 tysięcy pijanych.
    > Módlmy się, żeby wszystkich nie złapali bo więzienia zapchane a jak
    > wybudują nowe to będą musieli znów podnieść podatki.

    Takie prognozowanie musiałby oznaczac, ze kontrole są "jak leci" bez
    "typowania" a tak raczej nie jest. Przynajmniej częsciowo nie jest.

    Ale może pan rzecznik, skoro juz podaje takie dokładne dane, podałby
    dodatkowo:
    - ile z tego to rowerzysci
    - jak wyglądają te procenty z uwzględnieniem stopnia upicia. Czyli ilu było
    do 0,5 i potem np. co 0,2%%.