    Date: Wed, 08 Jan 2014 18:27:28 +0100
    From: u2 <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadki a promile

    > Przede wszystkim są znacznie mniejszym zagrożeniem dla innych
    > uczestników ruchu, co ma odbicie w statystyce właśnie, zaś
    > teoretycznie sprowokowanie TIRmana do wjechania na przystanek
    > pełen ludzi jest teoretycznie możliwe, tyle, że znacznie mniej
    > prawdopodobne, niż np. śmierć podobnej liczby osób z powodu
    > zapiętych pasów (nie, nie napisałem "niezapiętych"!)

    slusznie. jak dbamy o bezpieczenstwo uczestnikow ruchu, to nalezy dbac
    rowniez o pijanych rowerzystow.

    plaga sa nie tylko w moim regionie slabo widoczni rowerzysci i piesi.
    powtarzam z uporem maniaka, ze trzeba wprowadzic przymus noszenia
    odblaskow poza terenem zabudowanym dla tych uczestnikow ruchu drogowego.

    > Takie wnioski mają jedną wadę: są mało populistyczne :>
    > A populizm jest WAŻNY.
    > Dlaczego?
    > Sprawcy tych pozostałych ok. 30 tysięcy wypadków, nie spowodowanych
    > przez pijanych, potrzebują chłopca do bicia, z braku dopuszczalności
    > szukania czarownic, żydów, a po części również cyklistów ;>, pijani
    > są doskonałym "elementem".
    > I teraz hint: WSZYSCY PIJANI ("pijani wg prawa").

    glowna roznica w niemieckim ruchu drogowym i polskim ruchu drogowym sa
    drogi i samochody, ze nie wspomne o kulturze jazdy, ktora jest rownie wazna.

    glowna przyczyna wypadkow w Polsce nie sa pijani kierowcy, nie jest
    nadmierna predkosc, tylko wlasnie te trzy czynniki ktore wymienilem :

    - zle drogi,
    - zle samochody,
    - zla kultura jazdy.

    > pzdr, Gotfryd

    u2
    --
    "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
    wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,