eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek w sklepie - pilne...Re: Wypadek w sklepie - pilne...
  • Data: 2004-12-14 00:46:47
    Temat: Re: Wypadek w sklepie - pilne...
    Od: "ForU" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > napisać pisemko:
    > " w związku ze zdarzeniem w dniu ... w Państwa sklepie, żądam ~w
    > terminie 14 dni.... (np. zapłaty kosztów zakupu nowej kurtki) ....
    > Szczegóły zdarzenia:
    > W dniu ... przebywaliśmy ... (opis zdarzenia) "
    > Takie pisemko trzeba zanieść do sklepu i na drugim egzemplarzu wziąć
    > pieczątkę z datą i podpisem osoby która to przyjmie.
    > Może się okazać, że nikt nie będzie chciał przyjąć - wówczas proponuję
    > wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru do centrali. Ewentualnie faxem.

    Dodam od siebie, ze jezeli w ciagu 14dni (nie wiem czy roboczyc czy
    kalendarzowych) nikt nie raczy odpowiedzec na list polecony (bo ta forme
    preferuje) to bedą musieli spelnic wszystkie żądania w nim zawarte. Dla
    Ciebie lepiej zeby nikt nie odpisał.
    (podstawi prawnej nie podam, był kiedy w TV program z udzialem pracownika
    UOKiK i tam o tym mowili)


    --
    / ___| | | \
    / | | | \
    \ __| \ __| | | \ [ http://www.archiwizator.info ]
    \ | _) | | \_/ | / [ gg:2290913 ]
    \ _| __ / _| \___/ /


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1