eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek w sklepie - pilne... › Re: Wypadek w sklepie - pilne...
  • Data: 2004-12-13 14:55:54
    Temat: Re: Wypadek w sklepie - pilne...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Łukasz " <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cpk534$omi$1@inews.gazeta.pl...
    > Mialem ostatnio taka sytuacje: w drogerii mojej dziewczynie wylal sie
    lakier
    > do paznokci na kurtke. ..............
    >
    > Prosilbym o rade jak taka sprawe powinno sie zalatwic? Jakie mamy prawa?
    > Wydaje mi sie ze sklep ponosi odpowiedzialnosc za to co sie w nim dzieje i
    co
    > do tego nie mam watpliwosci. Pytanie tylko na jakie prawa sie powolywac i
    w
    > ogole jak to zalatwic... Dodam jeszcze ze byl to sklep samoobslugowy.


    napisać pisemko:

    " w związku ze zdarzeniem w dniu ... w Państwa sklepie, żądam ~w terminie 14
    dni.... (np. zapłaty kosztów zakupu nowej kurtki) ....
    Szczegóły zdarzenia:
    W dniu ... przebywaliśmy ... (opis zdarzenia) "


    Takie pisemko trzeba zanieść do sklepu i na drugim egzemplarzu wziąć
    pieczątkę z datą i podpisem osoby która to przyjmie.
    Może się okazać, że nikt nie będzie chciał przyjąć - wówczas proponuję
    wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru do centrali. Ewentualnie faxem.


    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1