    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Date: Thu, 8 Mar 2018 14:54:15 +0000 (UTC)
    <p7bvhu$8t7$1@node2.news.atman.pl> <p7c0ia$rch$1@node1.news.atman.pl>
    <p7djv8$bt6$1@node1.news.atman.pl>
    <5a9be521$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7hgvs$da9$1@node2.news.atman.pl>
    <5a9c6713$0$662$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale pokrzywdzonym nadal jesteś.

    Nawet jeśli był przesłuchiwany tylko w roli świadka, a nie pokrzywdzonego?

    Pytam, bo czeka mnie podobna sytuacja. Czekam teraz na rozprawę, jestem
    poszkodowanym w kolizji, ale sprawa jest karna, założona przez policję
    facetowi, który we mnie wjechał (wysłali do sądu wniosek o ukaranie go, co
    ciekawe to on sam zaangażował w to policję twierdząc, że winny jestem ja).
    Zastanawiam się, co będę mógł zrobić, żeby dostać odszkodowanie z
    ubezpieczalni, jeśli sąd nie uzna jego winy (on ma świadków twierdzących,
    że zajechałem mu drogę, a ja mam film, z którego wynika, że nie zajechałem;
    wrzucałem link na grupę w styczniu 2017 r. -- tyle się to ciągnie).

    Policja przesłuchiwała mnie w roli świadka, nie pokrzywdzonego ani sprawcy
    (znając tylko wersję tego faceta, który twierdził, że to ja jestem
    sprawcą).

    Mojej winy podobno uznać już nie można (przedawniło się po roku).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]