  • Data: 2018-03-08 15:51:47
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-03-18 o 15:44, Adam Wysocki pisze:

    > IMO to nie jest argument. Nawet jakbyś tak robił, to nie spowodowałeś
    > wypadku. To włączający się ma się upewnić, że może to zrobić.

    Upewnił się i stwierdził, że może. Jeśli wiedział, ze tam jest zakaz
    wyprzedzania, to dokąd nie widział motocykla wyprzedającego miał prawo
    sądzić, że wyprzedzać nie będzie. A zobaczył w chwili, gdy wyskoczył
    spoza pojazdu.

    > Czyli nie wyprzedzałeś. Nie daj sobie wmówić że było inaczej, niż
    > zapamiętałeś. Chyba że się przyznałeś, że jednak mogłeś wyprzedzać.

    Cyli nie da się skazać motocyklisty za wyprzedzanie, ale i kierowcy za
    wymuszenie.

    > Choć, oczywiście, teraz ta rada to już musztarda po obiedzie...

    Wcale nie. Nadal nie wiadomo nic.