  • Data: 2018-03-08 15:44:30
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Rezmer <i...@d...org> wrote:

    > Jechałem na wprost główną drogą. Z prawej strony na tę drogę włącza się
    > droga z osiedla (jest na niej ustawiona brama przesuwna z tabliczką
    > droga prywatna). Wyjeżdżający samochód skręcał w lewo, czyli przecinał
    > or mojej jazdy

    Standard, niestety. Gdzieś czytałem, że większość wypadków z udziałem
    samochodu i motocykla wygląda właśnie w ten sposób.

    > Oskarżony powiedział, że wyprzedziłem wolno toczący się samochód.

    IMO to nie jest argument. Nawet jakbyś tak robił, to nie spowodowałeś
    wypadku. To włączający się ma się upewnić, że może to zrobić.

    > Brak jest świadków, którzy potwierdziliby to że wyprzedzałem w miejscu
    > wypadku inny pojazd.

    Czyli nie wyprzedzałeś. Nie daj sobie wmówić że było inaczej, niż
    zapamiętałeś. Chyba że się przyznałeś, że jednak mogłeś wyprzedzać.

    Choć, oczywiście, teraz ta rada to już musztarda po obiedzie...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]