  • Data: 2018-03-01 20:51:11
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-01 o 18:51, J.F. pisze:

    > Nie ma swiadkow ? A ten wyprzedzany pojazd ?
    > Poza tym jesli wyprzedzales blisko zdarzenia, to musialby zajechac droge
    > temu wyprzedzanemu.

    Nie ma świadków, nie ma kierowcy wyprzedzanego pojazdu. Też myślałem o
    tym, że jeśli byłby tam jeszcze jeden pojazd to włączający się do ruchu
    mógłby ewentualnie wymusić pierwszeństwo na tym pojeździe.
    > Jechales Walem Miedzeszynskim ?
    > To ten znak stoi jeszcze przed ulica Werbeny, do Wislanych Pol sporo
    > skrzyzowan z drogami publicznymi ... ale wszystkie podobnie podejrzane.

    Tak, jechałem Wałem. Ciekawostka jest taka, że gdybym wjechał na wał z
    ul. Werbeny to w ogóle nie minąłbym żadnego znaku B-25. A ul. Werbeny to
    nie jest ślepa uliczka ani droga dojazdowa do posesji.

    > Ale skoro byla sprawa, to pewnie i byla opinia bieglego - musial cie
    > chyba zdrowo obsmarowac, skoro policja, prokurator i sad uwazaja cie za
    > winnego.

    Policja raczej nie ma mnie za winnego. Raczej wszystko po wypadku
    wskazywało na winę kierowcy. Ubezpieczyciel dostarczył mi wyliczenie
    szkody w motocyklu, laweciarz mówił że przysługuje mi pojazd zastępczy.
    Prokurator, jeszcze się nie wypowiedział. Jeszcze nie czytał wyroku.

    --
    pozdrawiam
    Piotr