eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie] › Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]
  • Data: 2004-09-19 21:11:29
    Temat: Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]
    Od: "Andrzej" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem co to za jednostka (jakiego szczebla), więc trudno mi powiedzieć.

    Pieczęć: "Komenda miejska".

    > Zapytaj dyżurnego przy wejściu. Możesz zacząć ustnie, w razie odmowy złóż
    > wniosek dowodowy na piśmie. Ale nie powinno być problemu, jeśli to
    > faktycznie ma sens i przekonasz dyżurnego o potrzebie wykonania tych
    > czynności.

    Tylko pytanie czy te czynności musza wykonywać ci sami policjanici, ktorzy
    byli na miejscu wypadku?

    > Wyślij zdjecia. Ale skoro zobaczyli i ten drugi ślad, to powinni go w
    > oględzinach też go ująć. Nie ich sprawa już teraz, który jest czyj. To ma
    > ocenić sąd, albo najpewniej biegły.

    Tak, tylko oni na 90 % nie uwzględnili w szkicu ( nie mieli apratu) moich
    obydwu śladów, cwydaje mi się, ze ich obowiązkiem jest w tym momencie
    pojechac na miejsce zdarzenia i dokonać ponownych oględzin..

    pzdr