    Date: Tue, 02 Oct 2012 22:29:42 +0200
    From: PMG <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek autobusu a wypowiedzi ITD

    W dniu 2012-10-02 14:02, Budzik pisze:
    > Przy okazji ostatniego wypadku autobusu we Francji na temat kontroli
    > przeprowadzonych w tej firmie transportowej, znalezionych uchybień i
    > wystawionych mandatów wypowiadał się ktoś z ITD.
    >
    > Pytanie: czy te dane są jawne? Mogę iśc do ITD i poprosić o taką informację
    > o każdej firmie?

    Orzekanie w sprawie nałożenia kary za uchybienia jakie znalazła ITD
    następuje w trybie określonym w Kodeksie postępowania w sprawach o
    wykroczenia więc nie sądzę, żebyś otrzymał takie informacje. Jeżeli
    jednak karą będzie cofnięcie licencji to możesz takie dane otrzymać od
    Ministra Transportu (przewóz międzynarodowy) lub Starosty (przewóz krajowy).