eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania - jaki najrozsadniejszy sposób dla obu stron ? › Re: Wynajem mieszkania - sposób na lewo. ( było: Wynajem mieszkania - jaki najrozsadniejszy sposób dla obu stron ?)
    From: Mateusz Korniak <i...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania - sposób na lewo. ( było: Wynajem mieszkania - jaki
    najrozsadniejszy sposób dla obu stron ?)
    Date: Wed, 30 Mar 2005 14:44:23 +0200

    Mithos wrote:

    > Grozby ?

    Nieprzyjemnych dla własciciela konsekwencji podpisania umowy najmu.
    Słyszałem że może się zdarzyć tak że wynajmujący nie płaci, a mimo to nie
    można go usunąć z mieszkania i wynając mieszkania komuś kto jest rzetelny.
    Chciałbym skonkretyzwoać wśród Grupowiczów owe plotki.

    --
    www.kupujemy.pl
    - pół miliona aktualnych ofert z wszystkich sklepów internetowych w Polsce.