eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania - jaki najrozsadniejszy sposób dla obu stron ? › Re: Wynajem mieszkania - sposób na lewo. ( było: Wynajem mieszkania - jaki najrozsadniejszy sposób dla obu stron ?)
  • Data: 2005-03-30 12:33:18
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - sposób na lewo. ( było: Wynajem mieszkania - jaki najrozsadniejszy sposób dla obu stron ?)
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Korniak wrote:

    > Nie zawierano wtedy umowy najmu. Wszystko było na gębe.
    > Właściciel tak zabezpieczył się przed zdewastowaniem mieszkania i
    > uniknąl podobno groźnej umowy najmu.

    Grozby ?

    > Jakie są minusy tego rozwiązania ?
    > Ja widze że jeżeli wynajmujący zdemoluje bardziej niż kaucja to
    > właściciel jest do tyłu.
    > Niejasna tez jest sytuacja prawna wynajmującego w mieszkaniu - ktoś
    > mógłby stwierdzić że nie ma prawa w nim być.

    Bo nie ma prawa. Conajwyzej na podstawie uzyczenia (bezplatnego). Dla
    wlasciciela miszkania jest to o tyle wygodne, ze wlasnie nie placi podatku i
    moze sie latwo i szybko pozbyc lokatora. Jednakze, moze sie zdarzyc ze kiedy
    przyjdzie termin platnosci to lokator zniknie w dodatku wezmie ze soba
    meble, okna, drzwi i wszystko co sie wziasc da. I wlasciciel bedzie mial
    klopot.

    > Plusem jest nie płacenie podatku no i możliwość szybkiego
    > 'rozwiązania' umowy.

    Tyle jest "zyczliwych" ludzi, ze istnieje duza szansa ze w koncu ktos
    wlasciciela "podkabluje".

    --
    pozdrawiam
    Mithos