  • Data: 2013-09-20 22:34:29
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - nowa ustawa - jaka umowa ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    universis wrote:
    > Witam wszystkich.

    > Chciałbym wynająć swoje mieszkanie,

    to jest najwiekszy błąd twojego zycia jak trafisz na cwaniaków.

    > ale podobno ostatnio wyszła jakaś ustawa która mówi że muszę zapewnić mieszkanie
    jeszcze przez rok po upływie umowy lub wypowiedzenia

    nie, musisz zapewnic im TO mieszkanie do czasu orzeczenia przed sąd
    eksmisji.
    (zwykle od kilku miesiecy do kilku lat, w zaleznosci od oblozenia sądu i
    sprawnosci prawnika, ktorego sobie wynajmiesz)

    A potem musisz zapewnic im inne mieszkanie zeby komornik miał ich do
    czego eksmitowac.

    to jest ten czarny scenariusz.

    - być może nieściśle powtarzam po kimś, więc napiszcie kilka słów na
    ten temat ponieważ boję się umowy w/g której najemca wystarczy że
    zapłaci mi za 1 miesiąc, a mieszkał sobie będzie cały rok - zakładam ze
    po miesiącu dostałby wypowiedzenie z jakiejś tam racji np. że jest
    niesforny dla sąsiadów -

    jak wyzej

    głownie chodzi mi jednak żeby się zabezpieczyć przed taką
    ewentualnością już w umowie najmu.

    niedasie

    googlaj haslo najem okazjonalny.