  • Data: 2013-09-24 15:24:01
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - nowa ustawa - jaka umowa ?
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-24 07:52, universis pisze:
    > Dziękuję za odpowiedzi. Postaram się zrobić umowę o najmie okazjonalnym. Co do
    biznesu - to nie jest mój cel - pracuję za granicą z wiadomych powodów :) i
    mieszkanie w Polsce jest dla mnie ciężarem finansowym - chcę żeby się samo chociaż
    utrzymywało i nie dokładać do tego "biznesu".

    Zwracam uwagę, że aby zastosować najem okazjonalny musisz m.in.
    spowodować, że ktoś do tego uprawniony (a to też musisz sprawdzić) i to
    notarialne zobowiąże się do zakwaterowania twoich lokatorów gdy twoja z
    nimi umowa przestanie obowiązywać.
    W obecnych warunkach rynkowych ten wymóg jest praktycznie nie do
    spełnienia i to niezależnie od tego, czy potencjalni lokatorzy maja
    dobre, czy złe intencje..;-)