  • Data: 2009-06-07 14:14:41
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a zameldowanie na pobyt stały
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Sprzeczność.

    Nie wyrywaj zdań z kontekstu przed ich komentowanie, bo traci to
    jakikolwiek sens.

    > akurat.

    No niestety akurat.

    > Dobra. wystarczy juz tej twojej logiki bo robi sie nudno.
    > Koniec tematu.

    Moja logika jest jak najbardziej normalna. Nie zauważyłem, bym był
    wyjątkiem w swojej ocenie odnośnie tych przepisów (oprócz Ciebie, bo
    odnoszę wrażenie, że wręcz przeciwnie - Tobie się podobają, ciekawe
    dlaczego ;-).