eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania a komornik szukajacy osoby zameldowanej. › Re: Wynajem mieszkania a komornik szukajacy osoby zameldowanej.
  • Data: 2009-01-14 16:51:21
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a komornik szukajacy osoby zameldowanej.
    Od: Goomich <k...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    You have one message from: Peter May <p...@p...fm>

    > Tak. Może zabrać praktycznie wszystko, co mu tylko się spodoba.

    Art. 847.
    § 1. Komornik dokonuje zajęcia przez wpisanie ruchomości do protokołu
    zajęcia. Odpis protokołu zajęcia należy doręczyć dłużnikowi i
    współwłaścicielom zajętej ruchomości, którzy nie są dłużnikami.

    Art. 855.
    § 1. Zajęte ruchomości komornik pozostawi we władaniu osoby, u której je
    zajął. Jednakże z ważnych przyczyn komornik może w każdym stanie
    postępowania oddać zajęte ruchomości pod dozór innej osobie, nie
    wyłączając wierzyciela, choćby to było połączone z koniecznością ich
    przeniesienia. Osoby te pełnią obowiązki dozorcy. Komornik doręcza im
    protokół zajęcia.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153