eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania a komornik szukajacy osoby zameldowanej. › Re: Wynajem mieszkania a komornik szukajacy osoby zameldowanej.
  • Data: 2009-01-14 14:12:53
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a komornik szukajacy osoby zameldowanej.
    Od: p...@p...gdynia.pl szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sty, 15:00, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > 3. Błędem było to, że odebrałeś wezwanie. Nie było do Ciebie adresowane,
    > dłużnik tam nie mieszka, to i wezwanie powinno wrócić z taką adnotacją.
    Tu chcialbym doprecyzowac. W zasadzie to nie przyjalem tego wezwania
    do reki, tylko komornik wlozyl je w koperte, napisal imie i nazwisko,
    zakleil i wrzucil do skrzynki na listy, gdyz powiedzialem ze nie znam
    tej pani, i nie gwarantuje ze osoba od ktorej ja wynajmuje to
    mieszkanie przekaze to wezwanie bezposrednio do osoby ktorej szukal
    komornik. Wezwanie lezy w skrzynce, a wlasciciele dzisiaj je odbiora i
    powiedzieli ze jutro tam pojada wyjasnic sutyacje, no ale zmartwienie
    jest.

    Pozdrawiam

    > --
    > Liwiusz