eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania a komornik szukajacy osoby zameldowanej. › OT (dlugie) bylo: Wynajem mieszkania a komornik -Taka dygresja
  • Data: 2009-01-14 15:30:21
    Temat: OT (dlugie) bylo: Wynajem mieszkania a komornik -Taka dygresja
    Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

    Wiecie co, jak czytam te posty, a i nieraz jakies artykuly w gazetach o
    polskich komornikach, to jednak sie ciesze, ze mieszkam w tej cholernej
    Gemanii. Mialem kiedys firme transportowa, aze zadalem sie z
    "kontarahentami" z Polski, to oczywiscie padlem razem z firma na ryja. Taka
    byla ochota do palcenia ze strony polskich klientow za moje uslugi. No to
    trzeba bylo oglosic upadlosc, dla niektorych suma niewielka, bo tylko 60
    tysiecy Euro, ale z rekawa sie wytrzepac nie da. Wiec przestalem splacac
    kredyt do banku i zanim upadlosc zaczela dzialac (bo wtedy ni ci nikt tu nie
    moze zajac), mialem w domu dwa razy komornika. Przyszedl mily pan,
    przedstawil sie, ze jest komornikiem sadu takiego to a takiego i.... No
    wlasnie, spowodowal u mnie taki efekt, ze jak wyszedl, to siedzialem z
    pietnascie minut i rysowalem zebami podloge. Gosciu przeszedl przez
    przedpokoj, a u mnie jest tak ze salon jest na koncu korytarza a reszta
    pokojow w prawo i lewo od niego. Pokrecil glowa w lewo i prawo, w salonie
    usiadl na sofie , chetnie zgodzil sie na mala kawe i wypisal papiurek. W
    wolnym tlumaczeniu brzmialo to: w mieszkaniu znajduja sie przedmioty
    normalnego standartu zyciowego, brak przedmiotow luksusowych, antykow, zlota
    bizuteri i papierow wartosciowych. Samochod nie podlega zajeciu jako jedyny
    srodek zarobkowy dluznika (prowadze aktualnie service PC). Dnia tego i tego
    prosze stawic sie w sadzie celem zlozenia pod przysiega oswiadczenia o
    nieposiadaniu srodkow umozliwiajacych splacenia dlugu. A dodam, ze w domu
    byly wtedy trzy telewizory, calkiem dobrej jakosci sprzet agd, dwa
    komputery, notebook (prywatne) i z piec komputerow klientow.

    A ja myslalem, ze to niemcy sa panstwem policyjnym.

    Andy