  • Data: 2004-07-25 18:51:05
    Temat: Re: Wynagrodzenia w urzędzie marszałkowskim
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof "gravide" B." <g...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ce0nj5$scn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > dowiedzieć
    > tajemnica
    >

    > hue hue hue.
    > to po co prezentuje się publicznie deklaracje majątkowe pracowników
    > administracji?
    > vide:
    > http://www.gdansk.pl/gdansk/article.php?category=27&
    article=201&history=
    > Czyżby premie dla urzędników były wolne od podatku?
    > Pani Krysia jest urzędnikiem państwowym i jako taka ma być transparentna
    > do bólu.

    Zakładam, że pani Krysia nie jest radną ani innym ważnym pracownikiem w
    randze burmistrza.
    Koleżanka pytała się o wynagrodzenia pracowników Urzędu Marszałkowskiego a
    to obejmuje i Panią Krysię (na portierni) i pana Waldka (w magazynie).
    Widzę , zę kolega wyczytał gdzieś jakieś informacje i uważa że to już
    wyjaśnia wszystko - a tak nie jest :-)

    Mogę założyć się o dużą wódkę, że ta jawność NIE tyczy się WSZYSTKICH
    pracowników Urzędu Marszałkowskiego :-)