eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymogi prawne budowy silowni wiatrowej -a sąasiedzi i ich zgoda?????i mój SŁUP › Re: Wymogi prawne budowy silowni wiatrowej -a sąasiedzi i ich zgoda?????i mój SŁUP
  • Data: 2007-12-10 11:14:24
    Temat: Re: Wymogi prawne budowy silowni wiatrowej -a sąasiedzi i ich zgoda?????i mój SŁUP
    Od: "Mariusz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d59ac801-51ae-44ad-852c-01f05768a0c5@v4g2000hsf
    .googlegroups.com...
    On 10 Gru, 11:01, "Mariusz" <s...@w...pl> wrote:
    > Chcę tylko na góre słupa zamontować śmigło i prądnicę.
    > Skoro to bedzie obwód wydzielony to energeetyka nie ma nic do tego-tak mi
    > powiedzieli w moim rejonie energetycznym.
    >
    > Wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedź.

    Oni moga nie miec nic do tego, ale czy rozwazyles inny rozklad
    obciazen slupa? Drgania generowane przez
    wiatrak? Czy wiesz jaki tam jest fundament? Czy bedziesz stosowal
    odciagi?
    No i najwazniejsze, jak chcesz wetknac to wszystko na gore, bo slup
    jest czynny, tzn. hula tam prad,
    o ile dobrze zrozumialem?
    Nie wiem czy nie prosciej, wygodniej i bezpieczniej jest zrobic to na
    wlasnym maszcie...
    Tez chce postawic sobie takie ustrojstwo i jednym z wazniejszych
    aspektow jest upewnienie sie,
    czy podczas silnych wiatrow urwany wiatrak nie doleci do siasiada i
    nie zrobi mu kuku.
    Pzdr.
    L.
    Witam
    Słup jest betonowy i nieużywany-brak przewodów jakichkolwiek
    Ma ksztalt lit. A w plaszczyźnie bocznej dam odciągi.
    Jest wątek na Eelektrodzziee ale na razie nikt się specjalnie tym nie
    interesuje.
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic892751.html ZZG też ma podobny i
    wiatrak działa.
    za dzień cczy dwa wklleje fotkę słupa.