eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymogi prawne budowy silowni wiatrowej -a sąasiedzi i ich zgoda?????i mój SŁUP › Re: Wymogi prawne budowy silowni wiatrowej -a sąasiedzi i ich zgoda?????i mój SŁUP
  • Data: 2007-12-10 22:18:56
    Temat: Re: Wymogi prawne budowy silowni wiatrowej -a sąasiedzi i ich zgoda?????i mój SŁUP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fjj2pi$jso$1@news.onet.pl...

    Przerabiając słup energetyczny na wiatrak zmieniasz jego sposób użytkowania
    i potrzebujesz na to zgody organów nadzoru budowlanego. Te zaś raczej jej
    nie dadzą, póki nie przedstawisz projektu sporządzonego przez osobie o
    uprawnieniach budowlanych. Rzecz w tym, że o ile na słup działają
    zasadniczo druty oraz wiatr, to przy wiatraku dochodzi jeszcze reakcja
    pozioma od turbiny, która może po prostu tego słupa wywrócić.