  • Data: 2015-10-30 16:04:10
    Temat: Re: Wymiana towaru i bieg gwarancji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Oct 2015, J.F. wrote:

    > *) - No "lifetime warranty" sie w swiecie zdarza,

    Świat jest duży i wielki, i w tym świecie różni producenci
    mają różne definicje tego lajfa od gwarancji ;)
    Od czasu, kiedy widziałem dyskusję o takiej definicji, po
    prawdzie publicznie dostępnej ale dobrze zamaskowanej,
    z rzadka oglądałem jedną czy drugą - i różne były.
    Do nienajrzadszych należało np. "przeż życie produktu
    rozumieć należy utrzymywanie produkcji tego modelu".
    Albo oficjalne ogłoszenie końca sprzedaży.
    Albo końca wsparcia.

    Przecież nikt nie gwarantował ŻYCIA UŻYTKOWNIKA, czyż nie?
    :>
    Acz, przyznaję, takie z których wynikało że chyba jednak
    chodzi o "życie egzemplarza produktu" też się zdarzały.

    pzdr, Gotfryd