  • Data: 2015-11-13 11:14:59
    Temat: Re: Wymiana towaru i bieg gwarancji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Nov 2015, ąćęłńóśźż wrote:

    > Ja miałem takie dwie złośliwe cholery, co to nie świeciły w domu, ale
    > świeciły w sklepowym zBOKu.

    I w tym momencie klops - bo pewnie obowiązujące prawo nie stwierdza,
    jakie są minimalne i maksymalne odstępy między krawędzią gwintu
    mocowania (zakładając że to żarówka E14/E27/E40) a "stopką".
    A normy (polskie i branżowe) niekoniecznie obowiązują.
    BOK może Ci poradzić wymianę lampy :> (na taką która ma dużą
    tolerancję na ów odstęp albo przynajmniej "w dobrą stronę" dla
    konkretnej żarówki) i nic nie zrobisz, bo producent lampy
    jest równie "winny" jak producent żarówki (i to prawda).

    A jak poprzednik stwiedził, pewnie metodą podpięcia
    zasilania w WIDOCZNY sposób nikt nie stwierdzał (że nie
    świecą).

    To samo dotyczy popularnych akumulatorów R4(AA)/R3(AAA),
    Też niektórym akumulatorom w niektórych sprzętach brakuje
    ćwierć mm do styku.

    pzdr, Gotfryd