  • Data: 2015-10-30 08:53:37
    Temat: Re: Wymiana towaru i bieg gwarancji
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 października 2015 17:36:12 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ile trwajaca, to ja juz nie wiem - 6 lat, czy tylko 2 lata, gwarancja
    > nie trwalosc, a moze jednak trwalosc ? :-)

    Te 6 lat to tylko obietnica producenta, że produkt powinien
    wytrzymać 6 lat.

    A tak nawiasem mówiąc to kupuję żarówki np. co 2 lata
    i oddaję tą co się zepsuła po 3-4-6 latach a nie tą ostatnią
    i co wtedy ma powiedzieć producent? Powinni na żarówkach
    podawać datę produkcji ale jakoś jej tam nie zauważyłem.

    Andrzej.