    From: Stachna <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa
    Date: Tue, 22 Sep 2009 13:54:02 -0700 (PDT)

    > ===
    > Jeśli uważasz, że produkt niezawodny to taki, którego żaden
    > egzemplarz nigdy się nie zepsuje to jesteś... w błędzie.

    Może jestem w błędzie ale ustawa

    art. 4.
    3. W przypadkach nieobjętych ust. 2, domniemywa się, że towar
    konsumpcyjny
    jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego
    rodzaju towar
    jest zwykle używany oraz gdy jego właściwości odpowiadają
    właściwościom
    cechującym towar tego rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się,
    gdy
    towar odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym
    na
    składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego
    przedstawiciela;
    w szczególności uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu
    towaru lub reklamie, odnoszące się do właściwości towaru, w tym także
    terminu, w jakim towar ma je zachować.

    Mam reklamę - katalog produktów producenta i gdzie jak byk jest
    napisane że: "telewizory wyróżnia funkcjonalność, jakość i
    niezawodność"

    Proszę o w miare konkretne odpowiedzi - bo nie pracuję w serwisie i
    nie wiem czy mój telewizor jest 1 czy też 1000 - producent mnie
    zapewnia o niezawodności i tu oczekuję pomocy. Bo nie wiem czy iść do
    sądu czy też nie.

    Pozdro