eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek wymienic?Re: Wymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek wymienic?
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana nosnika programu - czy producent/sprzedawca ma obowiazek
    wymienic?
    Date: Mon, 12 Mar 2007 22:35:31 +0100

    GooRe napisał(a):
    > A jak by sie samochod "polamal" w teczce "A-4" np ?
    > To tez podlega wymianie ?
    Jest sobie trudny konkurs (dajmy na to krzyzowka) w ktorym do wygrania
    jest fajna nagroda (np laptop). Ilosc nagrod jest nieograniczona (tzn
    kazdy kto wysle prawidlowa odpowiedz, wygrywa glowna nagrode). Ja
    odgadlem rozwiazanie konkursu, wysylam ja do organizatora. Wygrywam
    laptopa. Ty podejrzales (bez mojej zgody) moja odpowiedz, wyslales ja
    jako swoja, tez wygrales laptopa. Teraz ja przychodze do Ciebie i
    zabieram Ci Twojego laptopa. Wg Twojej filozofii obaj popelnilismy czyn
    takiego typu, obaj bylismy jednakowo stratni.
    Tylko jeszcze takie pytanie - skoro to najpierw Ty okradles mnie (bo nie
    straciles czasu na rozwiazanie zagadki, tylko podejrzales moja odpowiedz
    a w czasie w ktorym ja rozwiazywalem zagadke, Ty zarabiales kase,
    imprezowales itp) to moze moj uczynek nie byl kradzieza a uzyskaniem
    rekompensaty za Twoja kradziez?
    --
    badzio