    From: "zenek" <d...@d...dd>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana dowodu: Jak finansowane są zdjęcia ?
    Date: Fri, 7 Dec 2007 17:38:35 +0100

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:e616j.1162$ov2.869@newsfe5-win.ntli.net...

    > Wiec do dziela, wez dodatkowe dwa etaty....

    Ja nie potrzebuje. Widac brak Ci argumentow skoro takie glupoty piszesz.

    > Zrozum. Posiadanie DO jest obowiazkowe, za brak groza sankcjie
    > karno-skarbowe czy jak je zwal.
    > Panstwo skoro chce wymuc na obywatelu noszenie obowiazkowego dokumentu,
    > powninno mu je dac za darmo!

    A niby dlaczego powinno ? Obowiazkowa jest szkola a nikt dzieciom za darmo
    ksiazek nie kupuje. Obowiązkowe jest zameldowanie i nikt nie zwraca kosztow
    dojazdu do biura meldunkowego. Tak samo z dowodem osobistym. Na pewne
    rzeczy łoży budżet a na pewne obywatel bezpośrednio z własnej kieszeni. Jest
    o określone stosownymi przepisami i już. Co w tym dziwnego? Za
    niewywiązanie się z jakiegoś obowiązku grożą sankcje. Można się zastanawiać
    słuszne, czy nie, ale nie jest to nic niezwykłego.

    Pozdro
    zenek