    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana dowodu
    Date: Thu, 12 Jul 2007 03:32:12 -0700

    On Jul 12, 11:45 am, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:

    > Ma na kilka lat. I nie taka spora. Pewnie większa niż patenty żeglarskie,
    > ale i tak niewielka.

    Ja bym jeszcze dodal ze studiuje sie niby lat 5 a dowod wydaja na 10.
    I prosze zmiana dowodu to od razu badanie mozna zrobic zdrowotne czy
    sobie obywatel wzroku nie pogorszyl czy nie dostal choroby wplywajacej
    na zdolnosci motoryczne. A amerykanie kraj maja duzy wiec wystarczy im
    PJ do wszystkiego lacznie z grupa krwi i numerem ubezpieczenia a
    jeszcze sie znajdzie miejsca na napis "don't drink and drive". Europe
    mozna traktowac jako taka ameryke jakos mi nie sprawialo przeszkod
    przejechanie ze slowacji do irlandi na dowodzie. paszportu nie mam bo
    do mozambiku nie wyjezdzam a stary utracil waznosc dwa lata temu. W
    irlandii prosza o dwa dowody tozsamosci ale wtedy wystarcza im (przy
    trzech osobach): legitymacja studencka, legitymacja EURO < 26, prawo
    jazdy. Przy czym jedna osoba jako dowody tozsamosci podala euro>26 i
    PJ a druga eruo<26 i legitymacje stidencka. da sie zyc bez obowiazku
    meldunku.