  • Data: 2007-07-12 23:02:35
    Temat: Re: Wymiana dowodu
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 23:04:36 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 13:24 (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <p...@g...com>):

    > Ależ w bazie PJ jest dokładnie to co w bazie DO a nawet więcej.

    Na pierwszy rzut oka (porównując dokument, nie bazę do której rzecz jasna
    nie mam dostępu):
    - na PJ nie ma:
    - imion rodziców
    - nazwiska rodowego
    - płci
    - koloru oczu
    - wzrostu
    - na DO nie ma:
    - pośredniej informacji o stanie zdrowia
    (data ważności, ograniczenia)
    - informacji o posiadanych uprawnieniach do
    prowadzenia pojazdów.

    Być może sa i dalsze różnice.

    p. m.