  • Data: 2007-07-10 11:55:41
    Temat: Re: Wymiana dowodu
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 12:58:32 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Do postaci karty jaką jest PJ czy DO nie da rady, bo musi być książeczka do
    > wklejania wiz i innych sztempelków. Paszport to innego rodzaju dokument.

    Wiza może być osobno, a ze stempelków można zrezygnować. Zesztą widziałem
    paszport który składał się tylko z jednej strony i celnik potraktował to
    jako rzecz normalną.

    > Taaa... Tym bardziej właśnie nie można skomputeryzować.

    No właśnie tym bardziej trzeba. Teraz to ja się muszę martwić czy
    jak pojade na wakacje to będę mógł wynająć samochód, bo nie wiadomo
    czy firma wynajmująca "zrozumie" moje prawo jazdy. Wdrożenie takiego
    systemu na Europę, nie jest dużo droższe niż wdrożenie osobno w każdym
    kraju.

    > Zależy gdzie....

    Oby z czasem wszędzie. Ostatni raz jak byłem legitymowany to chyba 10
    minut stałem z niemieckim policjantem, podczas gdy druga policjantka
    mozolnie zapisywała moje dane, bo nie mogła ich w żaden sposób sprawdzić
    (i jeszcze musiała dreptać spowrotem żeby zapytać jaki to miesiąc
    "październik" bo w starym dowodzie to było słownie).

    Pozdrawiam,
    Henry