  • Data: 2005-05-21 19:59:19
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja nie bardzo rozumiem tę 'połowę' :-o
    Czy jest to współwłasność ustawowa małżeńska, czy współwłasność ułamkowa odrębna??
    Przy tej pierwszej to IMHO za świadczenia odpowiadają solidarnie, przy tej drugiej
    się sprawa komplikuje, jeśli żona
    zarzuci i zacznie się domagać opłat za bezumowne korzystanie z jej części...
    JaC

    > Natomiast co do tych opłat, to jeśli mąż nie pracuje, to moim zdaniem mógł by
    wezwać ją do ponoszenia połowy opłat, a
    w razie odmowy złożyć pozew do sądu.

    mieszka.