  • Data: 2011-08-30 13:56:48
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: "AT" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No pewnie. A gdzie miałbyś się zameldować przy wyprowadzce jak byś się
    > wyprowadzał np. pod most?

    do nowego domu w duzym miescie, gdzie się wybudowałem.

    rozumię, ze po wizycie w urzędzie w miejscowości, z której pochodzę, z
    prośba o wymeldowanie bez problemu załatwię wszystko

    następnie w miejscu gdzie się wybudowałem udam się do urzędu i bez problemu
    mnie zameldują?
    co będą wymagać? aktu notarialnego działki, projektu domu? pozwolenia na
    budowe?

    Zastanawiam się, czy urzędy przekazują sobie informacje tego typu, ze dana
    osoba się zameldowała.