  • Data: 2011-12-20 16:58:36
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-20 12:05:07 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Olalem pisma od firm windykacyjnych,

    A tu napisałeś coś innego.
    Oczywiście masz prawo wierzyć w dowolną wersję, którą wymyślisz.

    > Wydymac sie nie dalem i nie dam.

    Oczywiście.
    Ten wyrok to tylko zły sen...

    > A czemu mam latac z papierem ktory zanioslem osobiscie do firmy?

    Bo chcieli cię wydymać.

    > Nie
    > widzisz w tym nic absurdalnego?

    W tym, że nie chciałeś zaregować?
    Widzę.

    > Ciezko jest pamietac co bylo ponad rok temu.

    Dlatego reaguje się od razu.
    A na razie robisz wszystko, by być wielbłądem dwugarbnym...

    > Nie to bylo istota mojego
    > posta na tej grupie, bo z nimi i komornikiem uporam sie sam.

    To oddychamy z ulgą i zamykamy sprawę.

    > Pytalem czy
    > ta sprawa nie nadaje sie dla prokuratury.

    Nie wiemy, bo nie mamy pojęcia co ci napisali, ty się plączesz w
    zeznaniach, a tak w ogóle, to nie dasz się im wydymać, tylko że oni
    mają już wyrok w ręku...

    --
    Bydlę