  • Data: 2003-02-15 12:22:01
    Temat: Re: Wyłudzenie????
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Uzasadnienie, ktore podales, brzmi w istocie sensownie. Przynajmniej dla laika
    za jakiego sie w tym temacie uwazam. Za nie i owszem dziekuje.

    > I odczepcie się, drogie chłopki, od prawa, o którym nie macie bladego
    > pojęcia. Wycieranie sobie nim gęby przez ignorantów staje się w najwyższym
    > stopniu irytujące.

    To ze nie jestem wielce szanownym znawca prawa nie upowazania Cie jednak to
    powyzszych sformulowan. Fakt ze prawo nie jest dziedzina, z ktora mam wiele
    wspolnego nie powoduje ,ze nie moge wykorzystywac swojej wiedzy i mozliwosci do
    tego, zeby bronic sie przed sprawa jak w temacie.

    Pozdrawiam,
    Bartek.